Sunday, April 15, 2012

-------- k ------ e ---------- L --------- i ------------(@_@)-------- R ---------- u ----------------------------

KE*L+I-R.U

Tuhanku, ada masanya..
akal ini menjangkau batasan..
lelah menyapa saat berlari-lari mencari solusi,
bermipi menemui penghujung,
walhal..




keliru melingkari dalam sedar..
aku hanya mampu bergantung pada-Mu.

Sungguh, aku keliru..
Hilang dalam lautan pemikiran..
Lemas oleh ombak perasaan..
Mencari
Dan terus mencari..

Dia yang memegang dan mebolak-balikkan hati..
Maha Tahu isi hati ku..
Saat sedar ini,
Aku hanya mampu mengharap,
mengidam satu impian..
Cuma satu……………………




Satu sahaja..
Tsabatkan aku dalam perjuangan-Mu..
Teguhkan aku dalam kefuturan,
Tetapkan hatimu untuk terus berjuang sebagai insan beriman..

Yakin ku teguh padaMu..
Walau aku masih keliru..
akan terlerai jua runsing diam..
terlihat jua jalan-Mu..

3 comments:

  1. special dedication for my akhwat. not in confusion but she is looking for something true. may Allah ease her.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete